Tuesday, June 2, 2009

k.o.n.v.o

akhirnya hari yang aku nanti2 dah pun berlalu..
konvo..sape yang tak nak kan..tapi ada jugak kawan aku yang tak pergi..alasan senang jea...malas nak menunggu...huhu..apa pun alasan die aku tetap akan pergi walaupun mengambil masa berhari2..

kali nie kira yg ke2 aku konvo...letih sangat2...bukan sebab ape pun...aku letih sebab aku tak sihat hari tue..walaupun tak sihat aktiviti bergambar tetap seperti biasa...aku mane boleh tak bergambar....hahaha..

tapi konvo nie memang la...banyak betul menguji kesabaran...banyangkan suruh berkumpul awal2 lagi dari pukul 12 lebih...then masuk dewan...tapi acaranya pukul 230 petang...aku kebulur betul...tak makan dari pagi lagi...ermmm giliran ke 1002...pukul 5 baru nama aku panggil..

ape pun aku puas sangat sebab akhirnya aku dapat diploma aku hari 2 jugak...pada manusia2 yang akan serta bakal konvo korang makan la dulu siap2 sebelum masuk dewan...kalau tak jadi macam aku..lembik sampai kesudah..hahaha.. anyway thank kat bf aku sabab kasi bunga...terharu tul....

1 comment: