Tuesday, January 20, 2009

KAU

apa yang perlu aku katakan...ermmm kau buat aku terfikir...merenung jauh kedalam...

jauh di sudut hati aku benci.....

tapi kau sahabat...

kau datang bersama masalah....masalah2 yang kau ceritakan...sungguh senak dadaku mendengarnya...

tapi kau sahabat....

kau hadir ketika duka...ketika sensara....tapi aku tetap menerima dan menghulurkan bantuan...

cuma maafkan aku...tidak dapat membantu kali ini... sesunggguhnya aku tidak sanggup...aku takut...takut akan dosa yang kau palitkan...maafkan aku...

cuma apa yang aku harapkan agar kau tenang dan sabar menunggu hari2 yang mendatang...

berharap kau menginsafi setiap kesalahan...sesungguhnya hanya Allah S.W.T yang dapat kau harapkan...

mungkin kau lupa disaat gembira...tapi Dia sentiasa ada disisi hambanya...

tapi aku percaya sinar itu tetap ada...bukan hanya pada kau...tapi juga pada aku...dan umat-Nya

No comments:

Post a Comment