Wednesday, April 1, 2009

kerja

ermm..

lama aku tak update blog.. bukan ape..sebenarnya aku dah lupa password...malas pulak nak mencari...huhu..

sekarang aku dah mula kerja. Tapi kenapa aku tak ada perasaan seronok langsung?
entahlah...

banyak yang perlu dipelajari lagi..aku sedia belajar jika ada yang sudi untuk mengajar..tapi kenapa manusia yea? semakin ko berada diatas..ditempat yang selesa selalu kau biarkan orang seperti aku terkapai2 sendiri..

yea aku tahu aku kene berusaha sendiri...aku cuba..tapi aku masih perlukan kalian...kerana tidak semua yang aku palajari sama dengan apa yang kamu praktickan..

yea...aku memang baru..sama juga dengan si dia..cuma aku lewat masuk 2 bulan dari dia.. tapi kenapa kau begitu 'bias'...kerana aku tidak seagama dengan kau? kerana aku bertudung? kerana aku Islam? ermmm...

walau apa2 pun aku cuma mampu meluahkan disini...kerana aku kau gelar budak baru yang tidak tahu apa2 dan tidak pernah kau cuba untuk membantu...

**buntu

No comments:

Post a Comment