Tuesday, April 14, 2009

lega

semalam aku dah hantar surat berhenti...notis 2 minggu...xpernah aku rasa lega sangat macam ni...teramat sangat...

bos aku terkejut sangat...kenapa aku nak berhenti...macam2 dia tanya..tapi keputusan aku muktamad..biarlah..walaupun bodoh pandangan orang tapi aku yang merasakan..

ermm...aku dah berterus terang...jadi arini keputusan untuk tau bila tarikh sebenar aku akan berhenti..waaa...kejap lagi ada meeting department...aduhh die kata akan mention masa 2...

huhuhu...apa2 jealaa...niat aku nak bekerja...untuk cari pengalaman..tapi andai tempat sekarang nie aku disekat...aku akan lepaskan apa yang aku ada...tujuan aku bukan untuk menjadi hamba..ermm...

roomate aku cakap bodoh tul antar surat berhenti sebelum dapat kerja baru..eh suka hati akulaa...tak kemaruk aku nak kerja kat tempat nie!!!

banyak lagi kerja lain yang ada..lagi pun aku tak suka kerja dengan hsti ysng tidak ikhlas...sebabnya akan makan diri aku jugak..dan aku penat nak mengumpat supervisor aku 2...buat dosa jea..walaupun aku mengumpat dengan diri sendiri jea..

takpelaa..ini baru permulaan hidup..banyak lagi yang akan aku hadapi nanti...

ibu dan abah terima kasih kerana memahami situasi anakmu...

dan 'shaiful'..terima kasih kerana sentiasa ada disaat aku memerlukan


**jangan kau harap untuk berada disitu jika kau sendiri tidak pernah usaha ke arah itu..so just blame urself...

No comments:

Post a Comment