Thursday, April 23, 2009

Nasquest Resources Sdn Bhd

Semalam aku interview..punya lama...sejam jugak laa..sebelum interview die suh aku jawab 3 soalan. 2 pakai word 1 lagi pakai excel..

Soalan senang..tapi aku biasala kalut semacam..diaorng komen aku excel ok. cuma word aku la..hehehe aku dah agak sangat..ayat senang nak faham tapi macam tunggang langgang la sikit..malu betul laa...

tapi..petang tu aku sakit kepala..bangun2 jea dapat msg dari yang tak dikenali.

"Hi, congratulations!.Please check your email."

hahaha..aku dah dapat kerja baru..nasib aku aqaknya..pagi2 aku pegi kerja sharifah datang kat aku kata aku diterima kerja dekat company bapak sedara die..waa...pening kepala aku plak nak buat pilihan..

tapi lepas hitung2..darab,bahagi,tolak dan campur aku pilih Nasquest Resources Sdn Bhd.kenapa?

1.aku yakin dengan company nie.
2.dekat bandar k.l
3.company bumiputera (senang bekerjasama)
4.benefit die lebih

nape aku tak pilih yang satu lagi? sebabnya:-

1.aku tak yakin
2.pejabat die scary kot!!
3.jauh..tak ada kemudahan transpot.
4.aku tak faham macam mana company 2 buat kerja diaorang
5.aku tak ingat nama company nie.

kalau diikutkan memang yang dekat subang nie bagi lagi tinggi tapi aku tak beminat..so aku punya suka la nak terima atau tidak kan?

start 4hb May...oklah..ibu suruh aku tinggal dengan pakcik...alasan lebih dekat tambang lebih murah..bukan tak nak tapi tau2 jea bila dah duduk dengan sedara mara..nak2 makcik aku..risau plak macam mana nanti..

tapi yang penting aku tak sabar nak mulakan kerja baru!!!

* ;))

3 comments:

  1. Tanya sikit company ni apa business yg dia buat ye?....Dia ada iklankan jawatan ksoong kat jobstreet,tapi cek website dia...under maintanance.....boleh terangkan sikit x?

    ReplyDelete
  2. harlo, my name is dennix. I'm an agent for porperty, i hav a customer interest to rent nearby your shoplot so can i know the shop of your can rent? Kindly contact 0165512252 or email hyperxs@hotmail.com, thankyou.

    ReplyDelete
  3. salam nak tnye company ni construction company ke??mcm mane nk apply ye??

    ReplyDelete